Co se na školení naučíte
- Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
- Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
- Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
- Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
- Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
- Jak odhalit slabá místa vašeho webu
Pro koho je školení vhodné
a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů. Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.
Co je v ceně
- tištěné i elektronické materiály a podklady.
- certifikát absolventa školení.
- společný oběd v restauraci.
- občerstvení po celý den,
- e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
Cena za osobu: